Waarom de Mediaboerderij

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Het is de lijfspreuk van een tukker. 
En als de tukker iets zegt, doet hij dat. 

Zo ben ik ook.

De media- ervaring die ik in het westen heb opgedaan in combinatie met mijn Twentse nuchterheid, maakt de Mediaboerderij de perfecte partner. 
De vertaling van marketing- en communicatiedoelstellingen naar mediastrategieën op zowel spot, branded content, TV en radio is mijn specialiteit. Daarnaast heb ik ervaring op het gebied van digital, print, influencer marketing, out of home en data. 
Welke doelgroep je ook wilt bereiken. Van millennials tot aan 50+-ers en van gezinnen met kinderen tot aan een mannen of vrouwen-doelgroep. Ik weet waar je moet zijn!

Mijn kennis in combinatie met mijn creativiteit, netwerk en ijzersterke onderhandelingsvaardigheden maakt mij de ideale consultant.

Ik weet hoe de hazen lopen en als geen ander hoe je media efficiënter inzet en inkoopt. 

Dit resulteert in besparing en/of een verhoogde ROI voor mijn opdrachtgevers.
De Mediaboerderij is geen mediabureau. 

Ik werk zelfstandig, niet op afstand, onafhankelijk, persoonlijk en facturatie vindt rechtstreeks plaats tussen klant en exploitant, wat mijn werkwijze transparant houdt.

Door bij mijn opdrachtgevers op locatie aanwezig te zijn en onderdeel te zijn van de business weet ik wat er reilt en zeilt binnen het bedrijf. Deze aanpak maakt veel persoonlijke aandacht en samenwerking mogelijk. 

Want wat we doen, doen we met elkaar, open en eerlijk, transparant en in overleg onder het motto:

SCHERPER
INKOPEN

SLIMMER
 INZETTEN

HOGERE
ROI